Program prelungit, la CAS Prahova, pentru gestionarea cazurilor apărute în urma modificărilor legislative privind plata CASS

plata cass program prelungit

CAS Prahova a prelungit programul în cadrul compartimentului care gestionează calitatea de asigurat, pe fondul creșterii adresabilității în contextul celor mai recente modificări legislative referitoare la plata CASS, contribuția la bugetul asiguărilor de sănătate.

„În conformitate cu modificările legislative introduse în Legea 141/2025, pentru persoanele care au depus Declarația Unică privind impozitul pe venit și contribuțiile sociale datorate de persoanele fizice la ANAF, începând cu data de 08.09.2025, programul de lucru al compartimentului care gestionează calitatea de asigurat a fost prelungit”, au anunțat reprezentanții instituției.

Compartimentul funcționează de luni până vineri, în intervalul 08.00 – 20.00.

Cetățenii au posibilitatea să transmită documentele și on-line.

„Recomandăm ca Declarația Unică, însoțită de dovada plății primei transe de 25%, să fie transmisă la următoarele adrese de e-mail: 
* Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. 
* Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. 
Această procedură are scopul de a simplifica și accelera validarea calității de asigurat, eliminând necesitatea deplasării la ghișeele instituției”, se arată în informarea transmisă de CAS Prahova.