Evaluaţi acest articol
(1 Vot)
Criza financiară cu care se confruntă Primăria Ploieşti în 2019 riscă să lase municipiul fără iluminat public în a doua jumătate a acestui an. Administraţia locală a acumulat deja restanţe de proporţii la Electrica, iar bugetul alocat pentru plata curentului, dacă nu va suplimentat, se va epuiza în câteva săptămâni. Aceeaşi problemă apare şi la bugetul pentru întreţinerea sistemului. O informare transmisă către Primărie de Regia Autonomă de Servicii Publice Ploieşti, structura care, aşa cum îi spune şi numele, supervizează serviciile de interes public din municipiu, arată că e nevoie urgentă de suplimentarea bugetelor. Autorităţile trebuie să găsească bani, altfel…
Evaluaţi acest articol
(0 voturi)
Consiliul Județean Prahova lansează, miercuri, implementarea proiectului privind elaborarea strategiei de dezvoltare durabilă a judeţului Prahova în perioada 2021-2027. Investiția, care se ridică la 508.032,90 lei, inclusiv TVA, urmărește eficientizarea activității administrației publice locale din cadrul județului Prahova. Concret, fondurile vor fi utilizate pentru implementarea de mecanisme și proceduri standard pentru fundamentarea deciziilor și planificare strategică pe termen lung, mai precis pentru pentru perioada 2021-2027, în concordanță cu Strategia pentru Consolidarea Administrației Publice 2014-2020. Perioada de implementare a proiectului este de 20 de luni, începând cu data de 09.04.2019. Din valoarea totală a proiectului, 497.872,24 de lei reprezintă fonduri nerambursabile,…
Evaluaţi acest articol
(1 Vot)
Primăria Ploieşti dă un nou sens expresiei "plouă cu găleata". O infiltraţie a apărut, săptămâna trecută, în noul sediu al administraţiei ploieştene, fix lângă biroul primarului. Reprezentanţii Primăriei spun că problema a fost observată marţea trecută, după o ploaie torenţială. Iniţial s-a crezut că ar fi vorba despre o defecţiune a instalaţiei de climatizare, însă muncitorii n-au găsit nimic în neregulă, aşa că s-a ajuns la concluzia că e vorba despre o infiltrare a apei de ploaie. Culmea e că problema nu a apărut la etajul 8, ultimul al imobilului, ci la 7. Ca să limiteze pagubele, cineva a lăsat…
Evaluaţi acest articol
(0 voturi)
Conducerea Primăriei Ploieşti, cel mai "vocal" contestatar al activităţii derulate de operatorul de salubritate Rosal în localităţile din Prahova, reacţionează după anunţul privind rezilierea contractului pe motiv de neplată a redevenţei. Primarul Adrian Dobre spune că va urma o "perioadă dificilă", până la intrarea în pâine a unui nou operator, timp în care activitatea Rosal va trebui monitorizată în continuare cu mare atenţie. Edilul anunţă că vor fi verificări pe teren şi pentru contractul de curăţenie a căilor publice, dintre Primărie şi Rosal. Pentru activităţile de ridicare, transport şi depozitare a deşeurilor în Ploieşti şi alte 35 de localităţi, contractul…
Evaluaţi acest articol
(0 voturi)
Contractul cu operatorul de salubritate Rosal pentru colectarea deşeurilor din Ploieşti şi alte 35 de localităţi din Prahova urmează să fie reziliat. Anunţul a fost făcut marţi de preşedintele Consiliului Judeţean Prahova, Bogdan Toader, cel care, conform statutului, deţine şi funcţia de preşedinte al Asociaţiei de Dezvoltare Intercomunitară "Parteneriat pentru Managementul Deşeurilor" Prahova, structura care gestionează, în numele primăriilor, activităţile de ridicare, transport şi depozitare a gunoaielor. Deşi au existat reclamaţii legate de activitatea Rosal în mai multe dintre cele 36 de localităţi deservite, decizia de reziliere s-a luat pentru neplata redevenţei, în baza unei clauze contractuale. Bogdan Toader spune…
Evaluaţi acest articol
(0 voturi)
Bogdan Toader, președintele Consiliului Județean Prahova și al Asociației de Dezvoltare Intercomunitară “Parteneriatul pentru managementul deșeurilor Prahova”, a anunțat, marți, că a declanșat procedura de reziliere a contractului de salubrizare pentru zonele 2- Boldești Scăeni și 6 – Valea Doftanei, încheiat cu operatorul SC Rosal Grup SA. Toader a menționat că 36 de localități fac parte din cele două zone amintite, iar printre acestea se numără și municipiul Ploiești. "Demararea acestei proceduri a fost inițiată din multiple cauze, printre care se regăsesc neachitarea redevenței obligatorii către Asociația de Dezvoltare Intercomunitară, precum și prestarea defectuoasă a activității de salubrizare, reclamată de…
Evaluaţi acest articol
(0 voturi)
Prahova se numără printre cele 31 de județe în care conducerea Ministerului Afacerilor Interne a decis ca, pe durata sezonului estival, programul la Serviciul Pașapoarte să fie prelungit, pentru evitarea aglomerației și pentru a răspunde numărului mare de solicitări primite în lunile de vară. "După ce s-a constatat un trend ascendent al numărului de solicitări de pașapoarte, pentru a veni în sprijinul cetățenilor, începând cu data de astăzi, 24 iunie 2019, programul de lucru cu publicul a fost prelungit cu 2 ore. Astfel, prin ordin de prefect, în perioada 24 iunie-16 august 2019, programul de lucru cu publicul, în cadrul…
Evaluaţi acest articol
(0 voturi)
Autoritățile din Sinaia atrag fonduri europene pentru un nou proiect, Finanțarea se ridică, de această dată, la aproape cinci milioane de euro, iar investiția va avea o importantă componentă ecologică. Contractul de finanțare a fost semnat luni, la Călărași, de primarul Vlad Oprea și directorul ADR Sud Muntenia, Liviu Mușat. "Vom construi 2 pasarele unice în România (una dotata cu lift, amplasată în spatele Colegiului Mihail Cantacuzino, pe Aleea Kusadasi) care vor traversa râurile Zgarbura, respectiv Izvorul Dorului. Punțile de legătură vor facilita accesul celor peste 5000 de sinăieni, în mai mare siguranța, din cartierele Izvor și Platou-Izvor către centru.…
Evaluaţi acest articol
(0 voturi)
Intrată anul trecut în programul de canalizări al Primăriei Ploieşti, strada Cozia, din sudul municipiului, e aproape impracticabilă în prezent, şi pentru maşini şi pentru pietoni. Primarul promite că lucrările la reţele se încheie în această lună, dar îl contrazice situaţia din teren, unde zile la rând nu a apărut niciun muncitor. Strada Cozia, care face legătura între Rudului şi Bobâlna, prin vecinătatea UZUC, în sudul Ploieştiului, arată ca un câmp minat. O lucrare la reţelele subterane, comandată în septembrie 2018 de Primărie, a distrus artera de circulaţie. La momentul respectiv, conducerea Primăriei anunţa un termen de execuţie de mai…
Evaluaţi acest articol
(2 voturi)
În condițiile în care Ploieștiul a ajuns sufocat de gunoaie, Rosal ar fi delegat, la București, nu mai puțin de 150 de măturători, adică peste jumătate din totalul disponibil pentru municipiul prahovean. Astfel, dacă, în 2018, pentru curățenia căilor public din Ploiești acționau 270 de măturători, numărul lor a fost redus, anul acesta, la numai ... 120! Ceea ce se vede pe oriunde întorci capul, în oraș. Scăderea resurselor reflectă, însă, scăderea bugetului. Practic, potrivit informațiilor noastre, dacă acum un an operatorul dispunea, la Ploiești, de un buget mediu de două milioane de lei/lună, acum acesta a scăzut sub jumătate,…
Evaluaţi acest articol
(0 voturi)
Inspectorii Agenției Naționale de Integritate au anunțat, marți, că au constatat starea de incompatibilitate în cazul lui Constantin Lazăr, fost viceprimar al comunei prahovene Vadu Săpat. Potrivit informării transmise de ANI, Lazăr s-ar fi aflat în stare de incompatibilitate în perioada 02 iulie 2012 – 27 iunie 2016, când "a deținut și exercitat simultan funcția de viceprimar și pe cea de administrator al unei societăți comerciale, încălcând astfel dispozițiile art. 87, alin. (1), lit. d) din Legea nr. 161/2003". Articolul invocat stabilește că "funcţia de primar şi viceprimar, primar general şi viceprimar al municipiului Bucureşti, preşedinte şi vicepreşedinte al consiliului…
Evaluaţi acest articol
(0 voturi)
Primăria Câmpina va organiza miercuri, pe 19 iunie, începând cu ora 14.00, la sediul instituției, dezbaterea publică a proiectului de hotărâre privind aprobarea Criteriilor cu punctaj şi pragurile de punctaj pentru stabilirea încadrării fiscale a proprietarilor din intravilanul Municipiului Câmpina. "În scopul eficientizării organizării şi desfăşurării întâlnirii pentru dezbaterea publică a proiectului, persoanele interesate sunt rugate să confirme participarea până la data de 17 iunie 2019, ora 14.00, la adresa de e-mail Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. ori la nr. Tel: 0244/336134 (secretariatul institutiei), cu menţionarea dacă este cazul, a intenţiei de a prezenta verbal propuneri în cadrul dezbaterii şi în cazul asociaţiilor profesionale,…
Evaluaţi acest articol
(0 voturi)
Convocat vineri, Comitetul Judeţean pentru Situaţii de Urgenţă Prahova a solicitat o nouă alocare de fonduri din partea Guvernului pentru lucrări de reparaţii la infrastructura rutieră în urma calamităţilor naturale de la finalul lunii mai şi începutul acestei luni. Nota de plată, în urma pagubelor produse de inundaţii şi alunecări de teren, sare de 141 de milioane de lei. Proiectul aprobat astăzi vizează deblocarea unei sume de 77 de milioane, el venind după ce, săptămâna trecută, autorităţile solicitaseră mai bine de 64 de milioane. El vine după ce, între timp, comisiile de specialitate au mai finalizat evalurările făcute pe teren,…
Evaluaţi acest articol
(1 Vot)
Asociaţia de Dezvoltare Intercomunitară Parteneriat pentru Managementul Deşeurilor Prahova a organizat vineri o şedinţă de lucru cu privire la situaţia salubrităţii din cele 36 de localităţi deservite de firma Rosal, în contextul în care cel puţin doi primari solicită rezilierea contractului. Cu această ocazie, reprezentanţii operatorului au argumentat că, de la semnarea acordului şi până acum, au apărut modificări substanţiale, cu privire la cheltuieli, care au crescut, dar şi la veniturile prognozate, mai mici în realitate decât în fundamentarea de tarif. Aceştia au mai spus că doresc să activeze în continuare în judeţ şi că au adus oameni din Bucureşti…
Evaluaţi acest articol
(1 Vot)
Primarii din cele 36 de localităţi din Prahova deservite de firma Rosal discută despre rezilierea contractului de salubritate. În timp ce reprezentanţii operatorului argumentează că au apărut modificări substanţiale după semnarea contractului, inclusiv în privinţa populaţiei, modificări care au generat costuri suplimentare, mai mulţi primari reclamă că firma care colectează deşeurile a avut sincope dese şi depăşiri ale graficelor de lucru. Şedinţa derulată astăzi în Palatul Administrativ pe această temă s-a încheiat cu acuze pe un ton ridicat, dar şi cu promisiunea că o decizie oficială în această privinţă urmează să fie luată, prin vot, cel mai probabil la finalul…
Evaluaţi acest articol
(1 Vot)
Rămasă cu un buget aproape inexistent pentru organizarea de spectacole în aer liber, Primăria Ploieşti încearcă să aducă în municipiu festivaluri organizate de alţii, la care contribuţia municipalităţii să ţină doar de asigurarea terenului şi de pe urma cărora, dacă se poate, instituţia să şi încaseze nişte taxe şi chirii. Primul eveniment de acest gen a avut loc săptămâna trecută, un festival de mâncare stradală, de mâine debutează un festival interetnic, iar în luna iulie Ploieştiul ar putea să găzduiască un festival gastronomic cu specific mediteranean. În primul weekend din iunie, municipiul a găzduit un festival de street food, care…
Pagina 9 din 318