ANUNȚ PARTICIPARE - procedură competitivă organizată de Parohia Sfântul Mare Mucenic Gheorghe în calitate de solicitant/achizitor

08.04.2024

ANUNȚ PARTICIPARE procedură competitivă organizată de Parohia Sfântul Mare Mucenic Gheorghe în calitate de solicitant/achizitor în conformitate cu prevederile Ordinul 1284/2016 privind atribuirea contractului de servicii de consultanță privind elaborarea cererii de finanțare și a tuturor studiilor necesare întocmirii acesteia și servicii de consultanță privind managementul proiectului finanțat, pentru implementarea proiectului de investiție intitulat:„Restaurare, consolidare și conservare a Bisericii “Sfântul Gheorghe” din municipiul Râmnicu Vâlcea, județul Vâlcea 

    Parohia Sfântul Mare Mucenic Gheorghe, cu sediul social în Râmnicu Vâlcea, str. Emil Avramescu, nr. 11-13, județul Vâlcea, reprezentată legal de Dumitrașcu Silviu-Marian - preot paroh, organizează prezenta procedură de achiziție, în vederea atribuirii contractului de de servicii de consultanță privind elaborarea cererii de finanțare și a tuturor studiilor necesare întocmirii acesteia și servicii de consultanță privind managementul proiectului finanțat, pentru implementarea proiectului de investiție intitulat Restaurare, consolidare și conservare a Bisericii “Sfântul Gheorghe” din municipiul Râmnicu Vâlcea, județul Vâlcea.

    Proiectul de investiție va fi depus spre finanțare în cadrul Programului Regional Sud-Vest Oltenia 2021-2027, Prioritate: P7.Dezvoltare teritoriala sustenabila, Obiectiv specific: RSO5.1_Promovarea dezvoltării integrate și incluzive în domeniul social, economic și al mediului, precum și a culturii, a patrimoniului natural, a turismului durabil și a securității în zonele urbane, Operațiune: Investitii teritoriale in strategii urbane. Cofinanțare solicitant

Obiectul și locul de prestare a serviciilor și execuție a lucrărilor

Serviciile de consultanță, respectiv:

  • Servicii de consultanță privind elaborarea cererii de finanțare și a tuturor studiilor necesare întocmirii acesteia ;
  •  Servicii de consultanță privind managementul proiectului finanțat, în cadrul proiectului de investiție intitulat Restaurare, consolidare și conservare a Bisericii “Sfântul Gheorghe” din municipiul Râmnicu Vâlcea, județul Vâlcea, se vor desfășura la sediul ofertantului declarat câștigător și, după caz, la sediile celorlalți factori implicați în derularea proiectului.

Durata contractului de servicii

  • Contractul se derulează de la data semnării și până la finalizarea tuturor obligațiilor.
  • Clauză suspensivă: Contractul produce efecte numai după semnarea contractului de finanțare cu ADR Sud-Vest Oltenia.
  • Serviciile de elaborare a cererii și studiilor: se finalizează înainte de termenul-limită al apelului de proiecte.
  • Serviciile de management: se vor desfășura pe întreaga perioadă de implementare a proiectului (maxim 36 luni).

Valoarea serviciilor solicitate

Categorie

Valoare estimată (lei, fără TVA)

Observații

Elaborare cerere de finanțare și studii suport

320.000,00

Include toate studiile, analizele, planurile și documentele obligatorii pentru depunerea proiectului

Consultanță management proiect

330.000,00

Include management de proiect pe întreaga perioadă de implementare

Total

650.000,00

Fără TVA

Pe parcursul îndeplinirii contractului de achiziție, preţul poate fi ajustat numai în următoarele situaţii:

a) au avut loc modificări legislative, modificări ale normelor tehnice sau au fost emise de către autorităţile publice locale acte administrative care au ca obiect instituirea, modificarea sau renunţarea la anumite taxe/impozite locale, al căror efect se reflectă în creşterea/diminuarea costurilor pe baza cărora s-a fundamentat preţul contractului de achiziţie;

b) pe piaţă au apărut anumite condiţii în urma cărora s-a constatat creşterea/diminuarea indicilor de preţ pentru elemente constitutive ale ofertei, al căror efect se reflectă în creşterea/diminuarea costurilor pe baza cărora s-a fundamentat preţul contractului de achiziție.

Atribuirea contractului se va face în conformitate cu criteriul de atribuire stabilit - prețul cel mai scăzut.

Ofertele se depun la sediul social al Parohiei Sfântul Mare Mucenic Gheorghe, cu sediul social în Râmnicu Vâlcea, str. Emil Avramescu, nr. 11-13, județul VâlceaInformații suplimentare se pot solicita de la sediul social mai sus indicat interval orar 09-16, sau accesând următorul număr de telefon: 0786 498 823 – Dumitrașcu Silviu-Marian - reprezentant legal/preot paroh.

Documentația de atribuire (inclusiv specificațiile tehnice) întocmită de către solicitant/achizitor poate fi pusă la dispoziția persoanelor interesate, la cerere, la sediul social menționat anterior. Mijloace de comunicare : telefon, prezență personală la sediul social al solicitantului interval orar 09-16, e-mail, etc.

Termenul până la care ofertanții pot prezenta oferta este data de 23 aprilie 2024, ora 13:00.

Baza legală atribuire contract:  procedură competitivă organizată de Parohia Sfântul Mare Mucenic Gheorghe în calitate de solicitant în conformitate cu prevederile Ordinul 1284 din data de 08.08.2016 privind aprobarea Procedurii competitive aplicabile solicitanților/beneficiarilor privați pentru atribuirea contractelor de furnizare, servicii sau lucrări finanțate din fonduri europene.