12.03.2024
ANUNȚ PARTICIPARE procedură competitivă organizată de Parohia Sfântul Mare Mucenic Gheorghe în calitate de solicitant în conformitate cu prevederile Ordinul 1284/2016 privind atribuirea contractului de servicii de proiectare (actualizare documentație de avizare a lucrărilor de intervenție, deviz general și devize pe obiect, elaborare proiect tehnic pentru autorizarea executării lucrărilor, proiect tehnic de execuție), servicii de asistență tehnică din partea proiectantului pe durata de implementare a proiectului și execuție lucrări în cadrul proiectului de investiție intitulat:„Restaurare, consolidare și conservare a Bisericii “Sfântul Gheorghe” din municipiul Râmnicu Vâlcea, județul Vâlcea”
Parohia Sfântul Mare Mucenic Gheorghe, cu sediul social în Râmnicu Vâlcea, str. Emil Avramescu, nr. 11-13, județul Vâlcea, reprezentată legal de Dumitrașcu Silviu-Marian - preot paroh, organizează prezenta procedură de achiziție, în vederea atribuirii contractului de servicii de proiectare (actualizare documentație de avizare a lucrărilor de intervenție, deviz general și devize pe obiect, elaborare proiect tehnic pentru autorizarea executării lucrărilor, proiect tehnic de execuție), servicii de asistență tehnică din partea proiectantului pe durata de implementare a proiectului și execuție lucrări în cadrul proiectului de investiție intitulat:„Restaurare, consolidare și conservare a Bisericii “Sfântul Gheorghe” din municipiul Râmnicu Vâlcea, județul Vâlcea”.
Proiectul de investiție va fi depus spre finanțare în cadrul Programului Regional Sud-Vest Oltenia 2021-2027, Prioritate: P7.Dezvoltare teritoriala sustenabila, Obiectiv specific: RSO5.1_Promovarea dezvoltării integrate și incluzive în domeniul social, economic și al mediului, precum și a culturii, a patrimoniului natural, a turismului durabil și a securității în zonele urbane, Operațiune: Investitii teritoriale in strategii urbane. Cofinanțare solicitant
Obiectul contractului este următorul:
- Servicii de proiectare (actualizare documentație de avizare a lucrărilor de intervenție, deviz general și devize pe obiect, elaborare proiect tehnic pentru autorizarea executării lucrărilor și proiect tehnic de execuție). Actualizarea documentației de avizare a lucrărilor de intervenție, a devizului general și a devizelor pe obiect vizează elaborarea acestora în conformitate cu conținutul cadru solicitat de HG 907/2016 - actualizată și includerea în cuprinsul acestora atât în partea scrisă cât și in partea financiară, a tuturor măsurilor de mediu și de egalitate de șanse solicitate de finanțator prin Grila de evaluare tehnică și financiară. Aceste măsuri de mediu și egalitate de șanse sunt necesare pentru contractarea finanțării nerambursabile în vederea implementării proiectului de investiție mai sus indicat. Proiectul tehnic pentru autorizarea executării lucrărilor, și proiectul tehnic de execuție, vor fi întocmite de către ofertantul declarat câștigător, cu respectarea legislației în vigoare și a prevederilor Programului Regional Sud-Vest Oltenia 2021-2027, Prioritate: P7.Dezvoltare teritoriala sustenabila, Obiectiv specific: RSO5.1_Promovarea dezvoltării integrate și incluzive în domeniul social, economic și al mediului, precum și a culturii, a patrimoniului natural, a turismului durabil și a securității în zonele urbane, Operațiune: Investitii teritoriale in strategii urbane.
- Asistență tehnică din partea proiectantului pe durata implementării proiectului de investiție mai sus indicat.
- Execuție lucrări - Proiectul este divizat pe 2 obiecte, respectiv:
Ob. 1. Biserică care vizează: lucrări de consolidare, restaurare finisaje interioare și exterioare, inclusiv pardoseli și plafoane; restaurare/refacere tâmplării interioare și exterioare conform modelului original; restaurare elemente de piatră; restaurare elemente de lemn; restaurare pictură murală; refacere acoperiș și învelitoare; refacere sistem pluvial; refacere instalații electrice, termice etc
Ob. 2. Lucrări conexe: amenajare incintă care vizează: amenajare incintă alei, amenajări de spaţii verzi în jurul bisericii etc
Contractul va fi executat de către ofertantul declarant câștigător după caz, la locul de implementare al proiectului, la sediul social al acestuia și/sau la sediile sociale ale factorilor implicați în derularea acestui proiect. Parohia Sfântul Mare Mucenic Gheorghe este monument istoric Cod L.M.I.: VL-II-m-B-09604 – Biserica Sfîntul Georghe , fapt pentru care obiectul contractului este supus reglementărilor Legii 422/2001 privind protejarea monumentelor istorice.
Pentru îndeplinirea obiectului contractului, ofertantul declarant câștigător va avea în vedere prevederile HG 907/2016 actualizată, Legea privind organizarea și exercitarea profesiei de arhitect (Legea 184/2001, actualizată), Legea 422/2001 privind protejarea monumentelor istorice, actualizată și Ghidul Solicitantului pentru Prioritatea de investiție mai sus indicată.
Durata contractului:
Contractul de achiziție se derulează de la data semnării acestuia și până la finalizarea tuturor obligațiilor contractuale, cu respectarea următoarelor termene:
1.Clauză suspensivă:Valabilitatea și producerea efectelor contractului de lucrări este condiționată de emiterea Ordinului de începere a lucrărilor, emis de către Beneficiar după semnarea Contractului de Finanțare cu Autoritatea de Management. În lipsa emiterii acestui ordin, contractul rămâne fără efecte în privința executării lucrărilor.
2.Serviciile de proiectare: Prestatorul are obligația de a elabora și preda documentațiile tehnico-economice respectiv faza DALI, cu respectarea termenului-limită prevăzut de Ghidul Solicitantului pentru închiderea apelului de proiecte, a proiectului pentru autorizarea lucrărilor de execuție și proiectul tehnic în termen de 75 de zile de la data emiterii ordinului de execuție transmis de către achizitor.
3.Asistența tehnică din partea proiectantului:Se va derula pe întreaga perioadă de implementare a proiectului, de la data semnării contractului de achiziție și până la recepția finală a lucrărilor.
4.Execuția lucrărilor: Se va realiza pe o perioadă de maximum 36 (treizeci și șase) de luni, calculată de la data emiterii Ordinului de începere a lucrărilor, dar nu mai târziu de termenul-limită prevăzut în Contractul de Finanțare.
Valoarea estimată a contractului:
- Servicii de proiectare – 500.000,00 lei fără TVA
- Servicii de asistență tehnică din partea proiectantului pe durata implementării proiectului – 170.000,00 lei fără TVA
- Execuție lucrări - 16.900.000,00 lei fără TVA din care diverse și neprevăzute în cuantum de 773.782,75 lei fără TVA. Se acordă avans conform criterii de atribuire contract lucrări.
Pe parcursul îndeplinirii contractului de achiziție, preţul poate fi ajustat numai în următoarele situaţii:
a)au avut loc modificări legislative, modificări ale normelor tehnice sau au fost emise de către autorităţile publice locale acte administrative care au ca obiect instituirea, modificarea sau renunţarea la anumite taxe/impozite locale, al căror efect se reflectă în creşterea/diminuarea costurilor pe baza cărora s-a fundamentat preţul contractului de achiziţie;
b)pe piaţă au apărut anumite condiţii în urma cărora s-a constatat creşterea/diminuarea indicilor de preţ pentru elemente constitutive ale ofertei, al căror efect se reflectă în creşterea/diminuarea costurilor pe baza cărora s-a fundamentat preţul contractului de achiziție.
Atribuirea contractului se va face în conformitate cu criteriul de atribuire stabilit - prețul cel mai scăzut.
Ofertele se depun la sediul social al Parohiei Sfântul Mare Mucenic Gheorghe, cu sediul social în Râmnicu Vâlcea, str. Emil Avramescu, nr. 11-13, județul Vâlcea. Informații suplimentare se pot solicita de la sediul social mai sus indicat interval orar 09-16, sau accesând următorul număr de telefon: 0786 498 823 – Dumitrașcu Silviu-Marian - reprezentant legal/preot paroh.
Documentația (specificațiile tehnice) întocmită de solicitant pentru atribuirea contractului, poate fi solicitată, de către persoanele interesate, de la sediul social al solicitantului/achizitorului indicat mai sus.
Mijloace de comunicare: telefon, prezență personală la sediul social al solicitantului interval orar 09-16, e-mail, etc.
Termenul până la care ofertanții pot prezenta oferta este data de 29 martie 2024, ora 13:00.
Baza legală atribuire contract: procedură competitivă organizată de Parohia Sfântul Mare Mucenic Gheorghe în calitate de solicitant în conformitate cu prevederile Ordinul 1284 din data de 08.08.2016 privind aprobarea Procedurii competitive aplicabile solicitanților/beneficiarilor privați pentru atribuirea contractelor de furnizare, servicii sau lucrări finanțate din fonduri europene.


