Advertorialele SEO: O soluție eficientă pentru o afacere de succes

Advertorialele SEO: O soluție eficientă pentru o afacere de succes

Dacă ai o afacere prezentă în mediul online, una dintre cele mai ușoare căi prin intermediul cărora poți să faci publicitate este cu ajutorul advertorialelor SEO, acel editorial cu tentă publicitară. De cele mai multe ori, pentru aceste articole scrise și postate pe diverse site-uri, se apelează la firme de marketing care știu care este cel mai optim și potrivit conținut, astfel încât să atragă câți mai mulți utilizatori interesați.

Un advertorial SEO este:

 - Un articol online, optimizat SEO pentru o anumită expresie sau cuvinte cheie, prin intermediul acestora reușind să ajungă în primele rezultate ale motoarelor de căutare

 - Un articol online care, prin intermediul unui cuvânt care conține un link extern( link contextual), face trimitere spre o categorie sau produse sau servicii de pe site-ul companiei.

Cele mai multe rezultate le au acele advertoriale SEO care în interiorul textului conțin acel link contextual, căci acestea aduc cele mai multe beneficii și rezultate pozitive. Iar dacă site-ul companiei va primi cât mai multe backlink-uri de la alte site-uri cu autoritate din mediul online, atunci site-ul companiei va fi văzut că un site ce prezintă încredere și va câștiga notorietate în rândul clienților.

Cel mai bun mod de a-ți optimiza site-ul este să lași o agenție de marketing online să se ocupe de tot ce înseamnă strategia SEO. Specialiștii vor știi că publicarea articolelor SEO cu link-uri externe vor face ca site-ul companiei respective să urce cât mai mult în SERP. Totuși, este necesar ca aceste cuvinte cheie pe care se vor aplica link-uri contextuale să fie foarte bine alese.

De asemenea, copywriterii care se vor ocupa de crearea conținutul trebuie să ofere informații de calitate, apropiate de contextul paginii site-ului care se deschide la accesarea link-ului din advertorialul respectiv. Astfel, va crește relevanța respectivului site în motoarele de căutare și traficul pe site, dar și numărului potențialilor clienți.

 

Image
Image
Image