Asigurații nu trebuie să meargă la ghișee pentru a obține adeverința care să demonstreze calitatea pe care o au. Solicitarea poate fi transmisă și prin poștă sau mijloace electronice, informează CAS Prahova.
„Casa de Asigurări de Sănătate Prahova, cu sediul în strada Praga nr. 1, județul Prahova, aduce la cunoștință cetățenilor că, pentru a facilita procesul de validare a calității de asigurat, în conformitate cu modificările legislative introduse în Legea 141/2025, persoanele care au depus Declarația Unică privind impozitul pe venit și contribuțiile sociale datorate de persoanele fizice la ANAF, o pot transmite la următoarele adrese de e-mail:
*
*
În situația în care este necesară eliberarea Adeverinței de asigurat, vă rugăm să precizați modalitatea de transmitere preferată:
* prin e-mail
* prin poștă.
Această procedură are scopul de a simplifica și accelera validarea calității de asigurat, eliminând necesitatea deplasării la ghiseele instituției” precizează reprezentanții instituției.
ANAF: Cei care optează pentru plata CASS pentru persoanele aflate în întreținere datorează 2.430 lei pentru fiecare persoană pentru care a exercitat opțiunea. Cum se achită contribuția